17 Aralık 2014 Çarşamba

KIDS NOOK ÇOCUK KİTABEVİ (24.11.1014)

Blog araştırmalarımda İstanbul'da çocukla gezilecekler listemde ilk sıralarda bulunan Kids Nook Çocuk Kitabevi gerçekten de masal gibi...

Web Adresi: www.kidsnook.com.tr
                                      
Nerede? Yıldırım Oğuz Göker Sok. No:11 Akatlar 

Telefon: 0 212 324 07 06

Nasıl Gidilir? M2 Yenikapı - Hacıosman metro hattı Levent durağından taksiyle 5 dak. sonra ulaşılabiliyor. 

Hem çocuklar için hemde ebeveynler için eğitim ve etkinlikler yapılıyor. Güncel takvim için tık...

Masal gibi çocuk kitabevini anlatmama imkan yok... 

Tanıtım Broşürü;




Size biraz da olsa fotoğraflarla oraya götürmek isterim...

Kitabevinin iç mekanı;







Bahçedeki ağaç ev;





Ağaç evin arka kapısından çıkılan cafe bölümü;



Eğitim ve etkinlik salonu;



Şansımdan 3 eğitime de katılabildim;





Eğitimlerdeki çayın bile sunuluş şekli çok güzel;


Eğitimlerde not almamız için hediye edilen defter ve kalem;



Tüm Kids Nook ziyaretlerimiz sonrası ganimetlerimiz;




Keşke İskenderun'da da böyle bir kitabevi olsa da, sürekli gidebilsek diyerek ayrılıyorum... Sahibi Ayşegül Hanım'a emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder