17 Aralık 2014 Çarşamba

WOOLY-MINDED



Sevgili Blog,

Sana yazmaya başladığımda düzenli olarak yazmayı düşünmüştüm. Aynen yeni yılda alınan kararların 2-3 ay içerisinde yavaş yavaş, yapılamaması sonucu iptal olması gibi, yazamadım tabii ki de!

* Mutluluk projesi adımlarını takip etmek istedim...
* Okuduğum kitaplarım hakkında özet yapmak istedim...
* Yaptığım seyahatlerimi yazmak istedim...

Galiba biraz maymun iştahlıyım...

Hiçbirisini tam olarak yapamadım... İş yoğunluğu, ev, çocuk derken hamilelik sonrası 2.çocuk da olunca MY PERSONALITY DUTIES VE MY PERSONALITY DUTIES 2'ye yeni bir görev eklenmesi sonucu tamamen yazamaz oldum...

Şimdi de İstanbul'da gezilecek ve yapılacakları yazmak istiyorum ama yine yarım kalır diye korkuyorum...

Galiba kendimi blog yazarken çok kısıtlıyorum ve doğru düzgün olsun derken hiçbir şey yazamıyorum...

Yeni yıl yaklaşırken yine kararlar alıyorum;

1. Blog yazılarımı spontene yazacağım. Kendimi kısıtlamadan günlük canımın istediği şekilde yazacağım...

2. Günde en az 50 sayfa kitap okuyacağım... 

3. Her okuduğum kitapla ilgili notlar alıyorum fakat notlar hep kağıt parçalarında veya telefonun not bölümünde kalıyor. Kitap özet defterime bir türlü fırsat bulup da yazamıyorum. Kesinlikle bu yıl kitap özet defterimi de düzenli yazacağım...

4. ...

5. ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder