23 Aralık 2014 Salı

PIERRE LOTI TEPESİ - EYÜP SULTAN CAMİ (02.12.2014)

Havanın güzel olduğu bir başka gün de, daha önce kaç kez isteyip de gidemediğim Pierre Loti tepesine gittik. Bize yakın olduğu için taksiyle gittik. Tabii ki bizi muhteşem haliç manzarası karşıladı.

Çay bahçesinde kahvelerimizi içip, manzaranın keyfini çıkardıktan sonra, Pierre Loti tepesindeki teleferik ile aşağıya iniyoruz. Gelirken de teleferikle çıkabilirdik ama bebek arabasının alınıp alınmadığını bilemediğimiz için riske girmedik. Hakkımızı dönüşte kullandık çünkü bebek arabasını aldılar. Teleferiğin manzarasını tarif etmeme gerek yoktur herhalde...

Teleferikten inince, çarşının içerisinden yürüyerek 2 dakikalık  mesafedeki "Eyüp Sultan Camisi"ne gidiyoruz.

Camiye daha önce de gelmiştim fakat bu kadar yakınına gelmişken tekrar ziyaret etmek istedik...

Duamızı ettikten sonra caminin önündeki meydanda dolaşıyoruz.

Meydanın karşısındaki simit sarayında birşeyler atıştırdıktan sonra, hava fazla soğumadan eve dönüyoruz...